Rätt nöjd ändå.

Här kommer filmen från i söndags.
 
Jag skrev ju efter tävlingen att rundan inte vart så bra från min sida och att det kändes som att jag bromsade ned för mycket, men nu när jag ser på filmen så tycker jag ändå att det ser ganska ok ut! Så det kändes antagligen mer dåligt än vad det egentligen var. Vi fixade alla linjer med rätt galoppsprång, höll ett ganska jämnt tempo och var inte i en bom förutom 2an som vi rev. Men ja, jag får väl säga nu att jag är ganska nöjd med rundan trots allt! Bara att vi får in rätt antal språng på linjerna är ju ett stort framsteg för oss, brukar ju korta ned och gå på ett extra..Sen på sista hindret fick vi travinslag och vet egentligen inte varför, men måste hålla om mer med benen när jag gör halvhalter i guess.
 
Vill avsluta med att säga hur mycket jag älskar denna hästen! Aldrig dummat sig eller någonsin vägrat på tävling. Hon gör det hon ska så länge jag rider henne rätt helt enkelt!
 
Ni kan kolla på klippet i 1080p.
 


Kommentarer
Amanda

Tyvärr så hade jag inte tagit några kort på dig :( Jag få hålla utkik till kommande tävlingar om jag ser dig och fota lite :)

2014-06-03 @ 09:23:56
URL: http://teamsw.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback