Rast

Sitter på jobbet och rastar, visste ni att på förskola har man bara en rast om dagen och den är på en halvtimme? Lite jobbigt ibland när man går långa dagar. Men samtidigt är det ett roligt och givande jobb :)

Lite saker i mitt liv just nu:

* jag kan inte bestämma mig för vilken hårfärg jag ska ha.. Ljusbrun, mörkbrun, svart, blond, rött?! Eller fortsätta med min ombre? ..

* jag önskar av hela mitt hjärta att det hade funnits ett ridhus i landsbro. Träningsmöjligheterna är lika med noll just nu, vilket gör att man tappar motivationen endel. Jag hoppar inte mina hästar ute nu när det är hårt, isåfall får det komma mer snö först! Skaderisken för hög.

* jag har helt oklara planer inför hösten. Grubblar som tusan på vad jag ska göra :/

* jag hade gärna rest till Australien med fina Kajsa, men får se hur det blir! En dröm..







Parisa och Fiolka i hagen igår. 


Kommentarer
Jessica

Jag är helsåld på dina ponnyer alltså! Vet inte om jag nämnt det tidigare(?), men jag såg hoppfilmer på Parisa och jäklar vad härlig hon verkar! Synd man inte var typ 10 år yngre ;)

2014-01-24 @ 11:52:47
URL: http://vinna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback