Kallt

Fy, igår var det riktigt kallt och blåsigt att rida. Red en ganska lång tur i skogen och kölden bet överallt. Var knallröd om mina lår när jag tillslut kom in i värmen. 

Annars är det ju en ganska härlig tid att rida nu, snötäckta vägar och vitt och ljust. Men njae, får jag välja så är våren helt klart bäst ridmässigt! Längtar redan tills dem första utomhus tävlingarna drar igång.

Mål för i år? Alltså, är jag dum om jag säger inga alls? Jag kommer aldrig satsa mot eliten i ridning iallafall, så några stora mål finns då inte här faktiskt. Men att ha roligt kanske? Ska iaf starta 120, hur det går vill jag inte målsätta haha :)


Zorn står för bilden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback