Grekland.

Grekland är verkligen mitt favoritland hittills när det gäller att resa! Har bara vart på Lefkas men man fick riktig mersmak kan jag säga :) Till sommaren blir det förmodligen Grekland igen, med bland annat Maja! Kommer bli hur grymt som helst isåfall. Denna gången kommer vi att dra till Kefalonia, också en av dem joniska öarna precis som Lefkas. På Kefalonia ligger en av världens vackraste stränder, Myrtos beach! Måste upplevas någon gång under mitt liv, och förhoppningsvis blir det nu till sommaren som sagt :D
 
Här får ni bilder från Lefkas, jag och vb drog själva. Ön är hur vacker som helst med höga berg och mycket grönt. Vattnet och stränderna är fantastiska, och även om det är ett lugnare ställe så har man alltid något att göra. Vi hyrde bil och besökte strändera Porto katsiki, Egremni och Katishma. ALDRIG sett så vackra stränder förut! Särskilt Egremni, men oj vad högt upp bland bergen man åkte.. Höjdrädd som jag är så fick man lite svindel då och då! Vi hyrde också cykel och drog upp till berge, där vi badade i vattenfall. En riktigt härlig resa som är oförglömlig..
 
 
Har ni någon riktig semesterpärla att tipsa om? :D
 


Kommentarer
johanna

Jaa!! Bulgarien!! Vi ska åka dit i sommar igen!! :)

2014-01-23 @ 13:54:45
URL: http://teaafugglas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback