En riktig skitvecka

Inleder veckan med att bli sjuk, så har knappt kunnat vara i stallet! Hemskt om ni frågar mig :( vill rida, träna och fixa som vanligt men min kropp orkar inte. Igår var jag äntligen bättre men givetvis blev jag sämre idag igen.. Jag har inte ridit på hela veckan, samvetet är inte ok nu vill jag lova.

Jag som alltid sover hela nätter utan en massa vaknande har knappt sovit en blund på hela veckan. Min kropp är alltså helt slut, som är van vid typ 10 timmars sömn. Men jag kan inte andas, tar en massa nässpray men det har bildat sår i hela näsan så kan knappt ta det nu mer. Sen är hela ögat rött också, kanske pga sömnbristen. Men idag är ögat iaf bättre än på bilden nedan. Hoppas jag sover bättre inatt.

Behövde klaga av mig lite. Sen är det flera andra saker i livet som krånglar nu också, men allt på en gång kanske är bäst? Så får man förhoppningvis en lyckligare tid längre framåt. 




Whatever..


Kommentarer
Lina

Tips:
Ögon - Noviform
Näsa - Exempelvis Nasonex + Nozoil

krya!

2014-01-17 @ 14:22:16
URL: http://sallberglina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback