Smakprov.

Här får ni ett par bilder på mig och Parisa. Dock så var visst kameran inställd på Manuell fokus så alla bilder är tyvärr skit! Men man ser ju iallafall nästan vad det föreställer..? Stackars lilla mamma haha, blir i stort sett alltid fel när hon ska filma eller fota ;) Men här får ni ett par stycken iaf, och resten nån annan dag eller ikv.
 
Och jag vet att jag är både lång och stor, men hon är väldigt omusklad och tunn så vi kommer se bättre ut när hon utvecklats mer. Men sen är ju inte tanken att jag ska ha kvar henne ändå så :) och den där jackan her mig kutryggg haha!
 
 
 



Kommentarer
Evelina Blomqvist

Shit vad fin hon är :D
Grattis själv, såg att du fick en placering du också :D

2014-02-09 @ 20:21:10
URL: http://epicevelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback