Hemma :)

Ni som vill prova på ett grymt hotell med spaavdelning och olika kroppsbehandlingar, besök Kosta boda säger jag bara! Har haft det helt underbart :)

Är hemma nu och har precis ätit. Tänkte ta ett avsnitt av äkta människor innan det är dags att sova, som vanligt så infinner sig söndagsångesten nu! Jag gillar inte att ha en hel vecka med jobb framför mig.. Denna veckan har vi kvällsmöte också, men bara att njuta av att man faktiskt har ett jobb och trivs väldigt bra :) 

Skulle ha tävlat i fredags, en 110 med Zeo i Vetlanda. Men ljusen på släpet funkade inte, så blev tyvärr ingen tävling :( jättetråkigt då jag verkligen sett fram emot det! Tränade hela veckan inför starten så jag skulle få en fin känsla, men allt förgäves haha! Eller inte förgäves egentligen, men ni fattar vad jag menar. Nu vet jag inte när nästa tävling blir? Någon som har förslag på vart ni tycker att jag ska åka? 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback