Förmodligen plugg

Japp, till hösten är jag nästan helt säker på att jag drar till skolbänken igen. Ska alltså plugga, om jag kommer in på något som känns lockande. Vad händer då med hästar och allt? Tanken är ju att bara ha kvar Zeo till hösten som min häst, Parisa och Fiolka ska säljas till sommaren. Zorn vet vi inte riktigt med hur det blir. Om jag flyttar långt bort så ska jag se över möjligheterna till att ta med Zeo dit, men om det inte går att lösa så har jag inte direkt någon plan.. Är sugen på att betäcka henne som sagt, oklara planer helt enkelt. Men måste tänka på framtiden och försöka skaffa mig en vettig utbildning :)
 
 


Kommentarer
Teaafugglas

Gud vad roligt och börja plugga! Kom hit närmare mig!! :).

2014-04-09 @ 13:36:48
URL: http://Teaafugglas.blogg.se
Henny =)

Spännande! =)
Jag ska med börja plugga igen är tanken.. Vad har du sökt för nåt? =)

2014-04-09 @ 20:41:21
URL: http://hennyvinlof.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback