Piggare!

Äntligen så mår jag lite bättre, så ska faktiskt ta och jobba imorgon. Nu ikväll har jag hjälpt Wilma med Zorn inför helgens tävling. Dem startar LC:1 och LB:1, och allt gick verkligen bra idag! Det enda som inte sitter riktigt är galoppfattningarna men det har alltid varit Zorns svåra grej. Han gick annars hur bra som helst som sagt och går det så fint på lördag så blir dem farliga.
 
Jag tävlar också i helgen, LB:1 och LA:1 med Kortez. Kan inte ens LA:1 i huvudet, dags att börja träna kanske? Hoppas verkligen att Kortez är på bra humör i helgen, han kan ju om han vill. Det är helt underbart att rida honom när han går rätt och har fokus på mig, då han är riktigt maffig så blir det oerhört mäktigt att sitta på honom när han jobbar rätt. Den senaste tävlingen var han inte riktigt sig själv, han stängde av och tittade mest på omgivningen.. Men det har aldrig hänt innan så tror det var en en-gångsgrej, hoppas det iaf.
 
Bjuder på några dressyrbilder sen i vintras, tänk att vintern snart är här igen! Frusna ridbanor, hala vägar och broddarna på. Inget jag saknar direkt.. Gör ni?
 
 
 


Kommentarer
Sofie

sv: haha ja den är grym! fina bilder på dig och djuret :)

2013-09-10 @ 21:44:56
URL: http://sberglund.blogg.se
elin

sv: Visst kan jag det :)
Vad bra , för jag hann inte ta så många bilder på dig så kan definitivt ta mer! :)

2013-09-10 @ 22:41:25
URL: http://avelin.devote.se
Vanessa

Början av vintern är alltid mysig tycker jag :D

2013-09-11 @ 11:38:19
URL: http://russetville.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback