Helgen!

Godmorgon måndag, och sorry för pausen här under helgen! Kände bara för att låta bloggen va lite, men nu är jag här igen.

I fredags var jag och åt på Sandsjö värdshus med familjen, min bror kom nämligen hem från Växjö i helgen. Vi åt jättegod mat, jag valde såklart plankan som är utsökt! Sen åkte vi vidare mot dollarstore och shoppade lite smått och gott där. På kvällen kom vb hit och vi mös i soffan med en skräckis på.

I lördags hade jag en lugn dag, plockadd i stallet lite och putsade all utrustning inför söndagens tävling. Sen på kvällen blev vi bjudna på mat av vb's bror, jättegott. Åkte sen hem och spelade mario kart med Henke och Christian. Klockan ställdes på 6 då tävling i Braås väntade dagen efter.

Sen var det söndag. Kände mig lite smått nervös då det var ett tag sen Zeo och jag var ute på nåt. När jag gick banan tyckte jag den var svår, men sköt bort dem tankarna då det faktiskt ska vara svårt på regional nivå. Fick en fin känsla så fort jag hoppade upp på Zeos rygg, hon var mjuk och lyssnade snabbt på det jag bad henne. På framhoppnigen var hon lika fin och snuddade inte i en enda bom. Så ja, jag gick in på banan med en superkänsla och bestämde mig för att satsa lite!

Kommer att berätta om ritten när filmen har lagts upp, men kan ju avslöja att ritten räckte till en 4 plats av 5! Underbart kul, då det var flera nollor under oss som inte räckte till placering. Låg dessutom 3a tills sista ryttaren så det var väl lite surt, men jag red mitt bästa och kunde inte gjort bättre än vad jag gjorde. Äntligen är det vår tur att faktiskt kunna hävda oss i omhoppningen också :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback