Fått svar på röntgen..

Ni som läst min blogg vet att jag har ryggproblem sen kraschen med Zeo, och först nu har jag äntligen fått en läkare som tar problemet på allvar. Jag har fått göra olika undersökningar och den senaste var en Magnet röntgen, där man ser allt från skelett till muskler. Jag fick svar från röntgen igår och det visade sig att jag hade vätska i ryggen som inte ska vara där, och doktorn vär väldigt konfunderad över det. Sen kunde han även inte utesluta en skelettskada, så jag KAN ha gått med bruten rygg i över 2 år. Isåfall är det rent ut sagt förjävligt av min tidigare läkare!
 
Dock var inget säkert med skelettet då det var så svårt att tyda pga all vätska, men jag ska vidare på ännu en röntgen så får vi se vad som händer efter det. Såhär ont ska man iaf inte gå och ha, något är fel och jag är glad att veta det på papper nu. Annars tror ju ingen på en!
 
 


Kommentarer
Friskey

Usch hoppas det inte är så allvarligt! Jag har själv erfarenhet av läkare som slarvar och inte tar saker på allvar! Vissa borde helt enkelt inte vara läkare alls då dom inte verkar vara intresserad av att hjälpa sin patient..

2013-09-12 @ 10:55:49
URL: http://friskey.horseworld.se
Elin A

Usch fy fan..
Men nu kommer du få hjälp! har de väl börjat och fått se detta resultatet så lär de gå för att du ska bbki frisk få sjukgymnastik mm. Krya på dig! Hoppas allt bara blir bättre nu! :)
Mamma hälsar krya på dig också!

2013-09-12 @ 20:38:34
Henny :)

SV: Ja visst är det fint :D

Usch vad hemskt det låter med ryggen... Hoppas du får de sista svaren snart så du vet vad det är! =) <3

2013-09-13 @ 21:36:51
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback