Nämen hej!

Ja, jag lever faktiskt! Tro det eller ej ;)

Sent igår kom vi hem från en underbar resa i värmen. Vi hade 30 grader och sol alla dagar utom en, helt perfekt. Maten på hotellet var awsome och det fanns bra shopping. Får väl erkänna att jag redan kikar på resor igen.. Har lust att dra till Egypten i april, såg att det fanns resor dit för ca 4-5000 på FEM-stjärniga hotell! Kanske vore något? Måste dock veta om jag har jobb eller inte till våren innan jag bokar nån mer resa.

Till helgen är det dags för tävling med Zeo, både lördag och söndag. Hoppar 110 på lördagen och 115 på söndagen. OM det känns bra kanske jag efteranmäler till 120 någon av dagarna också, får se lite. 

Nä nu ska jag se på Trinny och Susanna och proppa i mig massa tax-free godis, sjukt gott!







Bilder från min instagram, martinaauren heter jag där! 


Kommentarer
Jessica

Jag gick banan och kollade på hela avd A på 120n idag och tänkte på dig. Det var en inbjudande bana! (Tur jag hade åkt och lämnat hästen, annars hade jag nog gjort något dumt ;)) Så om det är lika trevligt byggt i resterande 120 så är det bara att köra :)

2013-11-01 @ 20:11:27
URL: http://vinna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback