Fredag :)

Underbara fredag, du är så välkommen ;) Dessutom så verkar det bjudas på fint väder idag! Nästa vecka på tisdag natt drar jag ju dock till Gran canaria, och där hoppas jag på massor med sol.
 
Idag jobbar jag mellan 11-17! Trist med så sen eftermiddag, men efter jobbet ska jag och Wilma hoppa hästarna lite. Så vi får hoppas att dagen rullar på fort fram tills dess! Annars så händer det inte mycket i helgen, ska vila ordentligt och bara ta det lugnt. Dem senaste helgerna har gått i ett så jag har knappt ens hunnit sätta mig ner, men nuså. Sånna här helger behöver vi alla ibland!
 
 
 
 


Kommentarer
Jessica

Sv: Jag låter säkert paranoid men med tanke på hur de brukar bete sig så borde inget förvåna längre. Svart på vitt sa en sak, deras tidtagarur sa något annat... :/

2013-10-30 @ 20:55:52
URL: http://vinna.blogg.se
Alva

Hej! :) Fin blogg!
Jag är tillbaks på alvac.webblogg.se efter att ha bloggat på Ponny Piloter under en tid. Hoppas du vill kika in, lämna någon kommentar & kanske fortsätta läsa? :)

Kram!

2013-10-31 @ 10:39:45
URL: http://alvac.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback