Det blev KM :)

Nu är jag sjukt trött efter en lång dag! Valde iaf KM före Jönköping idag, men ångrar mig lite faktiskt.. Det var sjukt lite folk med tyvärr, ponny slogs ihop med storhäst så då förstår ni hur "många" vi var.. 

Men Zeo var sjukt fin, men väldigt stark! I grundomgången bara drog hon och vi gjorde verkligen inte vår bästa runda. Sprången var dock riktigt fina och hon var inte i en enda bom här. Så vi kom till omhoppning, det höjdes och jag var sist ut. Dem andra två hade fått ett pet i omhoppningen så jag tänkte rida lugnt och försöka få till nollan. Red nog dock lite för lugnt, och blev övernoga på sista hindret vilket gjorde att Zeo rev, och nu hade vi ju ingen bra tid heller. Lite osmart av mig, men sen vill jag inte satsa en massa heller på Zeo då hon inte är en häst man gasar runt på. Det bara förstör henne.

Så jag är sjukt nöjd med dagen ändå, hon är inte alls sådär slarvig längre som hon ofta var förut. 

Ni som var där och fotade idag, skicka gärna alla bilder till mig! [email protected]





Kommentarer
Agnes och isprinsen

Gillar headern!

2013-10-13 @ 21:52:26
URL: http://agnesdiwan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback