Tvättat häst

Zeo var verkligen skitig nu när jag inte vart hemma på en vecka, så idag tvättade jag henne ordentligt. Perfekt inför helgens tävling :)

Hon ville verkligen inte stå still idag dock, sprang runt och ställde sig som en giraff när jag skulle tvätta ansiktet. Förståeligt iofs, men varför kan inte nån av mina hästar stå som ett ljus som så många andra säger att sina hästar gör? Haha! Nu är hon iaf ren, dock ser hon inte ett dugg ut som en tävlingshäst med tanke på all päls.. Har inte klippt henne i år och funderar på om jag ens ska göra det? Detta blir nog sista tävlingen för i år och sen blir väl nästa i februari.. Då fäller dem ju igen! Men får se som sagt, det är inte snyggt nånstans med långhåriga hästar men det skulle isåfall vara enda anledningen till att jag klipper. Hon blir knappt svettig  vid ridning, så överväger att strunta i det.


Aja, önska mig lycka till imorgon nu :)


Kommentarer
Jessica

Vad smidigt att hon inte svettas! Nästan så jag blir avis ju, haha. Aleccis blir helt dyngsur även om vi så bara joggar lite försiktigt. :P

2013-11-01 @ 20:07:43
URL: http://vinna.blogg.se
Jessica

Lycka till! (Skulle jag ju skriva med, glömde visst det innan jag skickade :))

2013-11-01 @ 20:08:09
URL: http://vinna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback