Tröttast

Ligger i sängen och är hur trött som helst, ni vet när ögonen bara stänger sig själva och kroppen bara vill somna om? Ställde klockan på nio men har fortfarande inte vaknat till ordentligt haha! Mamma ska åka iväg på semster nu en vecka så jag ska köra henne till tåget nu snart, därför jag går upp såhär "tidigt". Det är ju inte tidigt egentligen, men nu när man vant sig att gå upp runt 10-11 så blir 9 plötsligt en utmaning ;)

Vad händer idag annars då? Ska inte rida mer än en kort stund isf. Fick mer ont i halsen sen jag provade att rida ett pass igår, och det vore inte kul att bli sjuk igen. Denna jävla förkyldning verkar ta evigheter att försvinna, får hoppas att en vecka i Rom gör gott för mig, för nu är det bara två dagar kvar! Därför SKA jag börja packa lite idag, för har inte börjat alls än. Vb kommer även hit och vi ska nog laga lite god mat tillsammans.

Vb och jag på grönalund förra helgen, vi båda vann!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback