Svar på fråga :)

Fick en fråga på Retardriders om vart min pojkvän bor, men tänkte ta upp det här istället då RR mest är en hästblogg :)
 
Han bor i Vetlanda i en egen lägenhet, en tvåa. Anledningen till att jag inte flyttat dit än är många. Dels så har jag inget fast jobb, får max ett halvår i taget. Vill inte leva på honom. Sen är inte jag färdigutbildad till något så därför blir det ju plugg ev. till nästa år, och då blir det ju kanske flytt till någon annan stad. Jag har ju även stallet här hemma i landsbro och jobbet, så det gör det ju smidigare att bo här. Men jag kanske kommer flytta in till hösten ändå, just för att känna på att bo med varandra! Han bor iaf mitt i centrum så det är bra och nära till allt.
 
Några random bilder på oss :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback