Onsdag :)

Idag har hovslagaren vart och skott på Kortez, gick kanon :) Kortez är inte den tålmodigaste hästen, så han kan vara lite rastlös att sko. Men bättre och bättre går det! På tal om Kortez så ska jag skriva ihop en presentation om honom här på bloggen med, så är alla presentationer till sidan klara sen!
 
Nu ska Wilma och jag strax åka iväg med Zorn till en tränare, efter det ska jag rida ut en sväng med Frida! Första gången jag rider på typ två veckor haha.. Men förkyldningen går iaf åt rätt håll, och jag hostar mindre och mindre. Rösten är nästan sitt rätta jag igen men inte riktigt.
 
 
Frida och Champagne får stå för bilden :) Fotade dem igår, riktigt fina :*
 


Kommentarer
Frida

Tack ännu en gång för riktigt fina bilder! Du är riktigt duktig :D <3

2013-07-24 @ 20:44:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback