Idag

Detta händer idag..
  • Jag ska vara tyst. Haha ja ni läste rätt! Har tappat rösten helt då jag luggit i influensan i en vecka.. Så måste vila rösten om jag vill få tillbaka den..
  • Vid fem ska jag fota en kompis och hennes häst till bloggen hon ska göra, ska även hjälpa henne med design och så.
  • Jag ska titta på biggest looser då jag såg ett avsnitt imorse, och nu vill jag veta hur det går haha! Kollar aldrig på sånt annars.
  • Hade önskat att jag kunde rida men måste vila idag med, imorgon kanske jag kan dra ut på en liten tur dock. Kanske går en promenad med nån polle iaf.
  • Ikväll drar jag förmodligen in till stan och vb, om jag orkar.
  • Ska även försöka hinna börja packa lite inför Rom, drar ju dit på lördag.
  • Städa rummet!
Lite kort om vad jag ska göra idag, inte så actionfyllt direkt. Så ni som är friska och är lediga, NJUT av sommaren nu! Önskar att jag också kunde göra det, men jag blir säkert frisk snart! :)
 
 


Kommentarer
Henny =)

Gud vilken fin bild!! =) du är så fin Martina!

2013-07-23 @ 17:14:52
URL: http://hennyvinlof.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback