Ångrar inte en sekund!

Detta var fan värt smärtan alltså! Jag gjorde min industrial september 2011, det tog ett helt ÅR för den att läka. Ett år av varbildning, blixtsmärta och till och med feber första dagarna. Det gjorde så sjukt ont att lägga ner örat på kudden så kroppen verkligen sa ifrån. Dock så gjorde den nästan inget ont alls att göra, trots att det ska vara ett av dem värsta ställena att pierca. Nu är den dock läkt sen länge, och all smärta var det värt :) Jag tycker att detta är sjukt snyggt och är glad över att ha den.
 
På bilden nedan har jag på mina "sparkle" kulor. Dem skimrar verkligen jättefint!
 
 
Här har jag dem vanliga läke kulorna.
 
Vad tycker ni om piercingar? Har ni några, vill ni göra? Eller hatar ni det?
 
 


Kommentarer
Carolina

Jag har ett hål i högra örat, tre hål i vänstra, jag funderar på att ta ett till hål i högerörat, men sen är jag nöjd haha! Jag vill inte ta nåt i ansiktet eller i naveln, det vill jag inte ha! Men det kan vara fint på andra :)

2013-07-30 @ 20:09:50
URL: http://wordsofcajji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback