Snökaos

Ja, snökaos beskriver denna helgen med ett ord. 

I fredags var det riktigt ruggigt och till och med snöstorm, så hästarna var riktigt glada att få gå in lite tidigare. På kvällen hade jag och vb lite taco och mys framför en riktigt bra film, som jag inte kan stava till haha.

Igår var det en jättefin dag, tanken var ju också att Kortez skulle åka till sitt nya hem. Dock så ställde vi in redan i fredags pga vädret. Så han kommer att åka någon dag nu i veckan som kommer. Sen igår kväll var två kompisar förbi till oss och vi såg ännu en film.

Idag skulle jag ha åkt och tävlat i Jönköping, när jag kollade väderprognosen igår så skulle inte snön komma fören framåt tre. Men imorse hade det ändrats och visade att det skulle snöa massor redan vid nio. Jag valde därför att stryka mig, vill inte riskera Zeo på dessa vägarna! Så det blev ingen tävling, lite tråkigt såklart, men det känns ändå väldigt bra inför nästa år. Nu avslutade vi med november tävlingarna i Vetlanda med två placeringar, kan ju inte bli bättre :) mer än HALVA startfältet hade dessutom strukit sig idag, förståeligt..

Fick mysa lite med älskade Lisa idag istället! Det är nåt grymt vad jag saknar henne nu när jag inte bor hemma längre. Hon fyller 18 år till sommaren, min lilla skatt <3




Jag ser ut som en tjock blåsfisk men whatever.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback