Hoppat :)

Idag hoppade jag och Louise (en ny medryttare) på hästarna. Zeo var hur pigg som helst och flög över hindrena, snuddade inte vid en bom! Har inte hoppat på ett bra tag nu då underlaget vart fruset men idag var det perfekt. 

Sen fick även Louise rida på Zeo en stund i slutet och hon red henne riktigt bra! Kul att se, då Zeo inte är den lättaste om man inte känner till knapparna. 

Nu ska jag strax dra och sova, att lägga sig innan 22 har blivit basic för mig. Har dessutom haft enorm ryggsmärta dem senaste veckorna så det enda jag vill är att lägga mig.. Går det inte över till nästa vecka får jag ännu en gång gå vidare med det här, kanske ska testa en napprapat den här gången. Många pratar gott om sådana :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback